Counter strike 1.6
CS 1.6 Сервер
CS 1.6 Загальне
|
|
|
| $eRJ Адміністратор Додано файлів: 762 |
| КаVyн V.I.P Додано файлів: 172 |
| B@CbOK V.I.P Додано файлів: 119 |
|
|
|
|
Тактика гри на de_dust2 de_dust2 - це логічне продовження популярної карти de_dust. Мета і завдання ті самі - терористи (Т) повинні встановити бомбу, а контр-терористи (CT), відповідно, її знешкодити. Однак не все так просто, як у старому доброму дасть. Якщо на старій класичній карті CT досить перекрити тунель і вихід з під мосту, тобто, простіше кажучи, закрити два виходи з кишки і стежити, щоб T не пройшли під мостом, то на de_dust2 Т отримали більш оперативний простір для своїх дій, і з цього можна вважати de_dust2 більш збалансованою і врівноваженою картою. Почнемо з поведінки СТ (тут і далі розглядається тактика при грі 4х4). Перекрити дві бази на цій карті просто не можливо в силу того, що терористи мають 6 (!) Варіантів розвитку атаки. Розглянемо їх докладніше: Т атакують базу B через тунель безпосередньо Т атакують базу В через тунель - дерев'яні ворота 2 * - з заходом на неї з боку бази СТ Т атакують базу В через дерев'яні ворота 2, із заходом на її з боку бази СТ Т атакують базу А безпосередньо через дерев'яні ворота 1 * Т атакують базу А через лівий вихід над базою СТ Т атакують базу А через дерев'яні ворота 2 із заходом на неї через базу СТ. З огляду на наведені вище варіанти стає ясно - СТ реально не встигають перекрити можливі шляхи розвитку атаки Т, варіант розподілу СТ на дві групи і закриття цими групами безпосередньо баз А і В так само не прийнятний, в силу того, що Т, якщо вони діють мобільною групою (простіше кажучи разом), завжди опиняються в чисельній більшості (в даному випадку 4 проти 2) і при рівному скілу гравців обох команд захоплюють базу з мінімальними втратами, встановлюють бомбу і встигають до приходу другої групи СТ зайняти кругову оборону місця закладення бомби. Виходячи з вище сказаного шансів на перемогу у СТ практично немає. Але як показала практика при певній тактиці зупинити Т все-таки можна! Як же це зробити? Існують два варіанти: Найпростіший - СТ повинні самі атакувати Т. Зародившись СТ сходу атакують Т через дерев'яні ворота 2, безпосередньо зустрічаючи Т у розвилки (дерев'яні ворота 1 - прохід на базу А ліворуч), при цьому один з СТ (бажано біжить першим) повинен обов'язково забігти в тунель і піднявшись по сходах зустріти Т якщо вони підуть за варіантом 1, при цьому решта СТ повинна різко перегрупуватися і повернувшись назад через дерев'яні ворота 2 атакувати залишилися Т через дерев'яні ворота 3 * на базі В. Якщо перший спосіб через переваги Т в швидкості не проходить, слід діяти так. СТ діляться на двох розвідників і так звану "групу швидкого реагування". У момент старту раунду розвідники через дерев'яні ворота 2 висуваються в наступних напрямках: перший в тунель до можливої атаки Т бази В, другий вгору до розвилки ведучою на базу А. Завдання розвідників виявити супротивника і передати "групі швидкого реагування" повідомлення про майбутню атаку Т. У бій вступати вони не повинні або принаймні не повинні, можна просто кинути пару світлових гранат, дезорієнтувати супротивника або послати їм навздогін HE. Поведінка "групи швидкого реагування" повинно бути наступним: під час дій розвідників вони залишаються на своїй базі і чекають повідомлення про місце атаки Т, отримавши його, "ДБР" спішно висувається на місце передбачуваної закладки бомби, а один з вільних розвідників так само спрямовується туди , інший накриває супротивника з тилу в підсумку Т опиняються в кільці оточення. Спорядження розвідників: Mp5, дві світлових і хе гранати, броня шолом. Спорядження "ДБР": Сolt M4A1 або Steyr AUG, хе граната (якщо є гроші можна світлові), дифузії-кид, броня шолом. В ідеалі все має виглядати саме так, при такій тактиці СТ можуть виграти карту або на худий кінець програти її з мінімальним рахунком. Що надалі (це стосується гри на чемпіонаті з офіційними правилами) допоможе, за умови перемоги команди за Т, виграти карту. З контр-терористами все ясно, що ж за такої грамотної тактики СТ залишається робити терористам ... Спробуємо розібратися. Варіанти атаки Т двох баз були розглянуті нами вище, і в принципі вони залишаються в силі, але при певній тактиці. По-перше Т як і СТ повинні розділити коло завдань кожного гравця. Наприклад: розвідник, штурмовики і що прикриває. На початку раунду Т повинні триматися строго разом і вибравши напрямок атаки рухатися наступним порядком - першим йде розвідник, далі штурмовики, останнім прикриває. Розвідник - гравець, який, зародившись, вибирає напрямок атаки всієї команди і направляє її за собою за допомогою команди Follow me. У озброєння розвідника повинні входити: Mp5, світлові, хе і димова гранати, броня шолом. Головне його завдання - це розвідка боєм! Розвідник вступає в бій з будь-якими, навіть з переважаючими силами противника і повідомляє інших членів команди про їх кол-ве і по можливості про місце розташування. Якщо відстань до супротивника середнє і безпосередньої загрози ближнього бою немає, розвідник вступає в бій і до підходу основних сил промацує вогневі позиції супротивники, для того, щоб штурмовики йдуть слідом знали, де знаходиться мету. Штурмовики - гравці, що володіють хорошою стріляниною на малих і середніх дистанціях, їх завдання після розвідки швидко придушити вогневі точки противника, давши групі можливість прорватися до місця закладки бомби. Озброєння штурмовиків: AK-47, SIG-550 або Mp5 (якщо немає грошей), набір гранат і броня шолом. Прикриває - гравець, що йде в групі останнім і відповідає за прикриття її з тилу. Доцільно, щоб бомба теж знаходилася у нього в силу того, що він останнім вступає в бій (а може і взагалі не вступити) і, отже, отримує реальний шанс доставити бомбу до місця закладки. Прикриває може використовувати будь-яку зброю, але бажано АК-47, який особливо корисний при прикритті і в ближньому бою, крім цього звичайно набір гранат і броня шолом. Якщо СТ роблять сильний вогневий опір і взяти місце закладки з першого штурму не вдається Т доцільно змінити напрям атаки. Робити це потрібно не помітно для противника. Розвідник продовжує вести бій на дистанції і всім своїм виглядом (кидає гранати тощо) показує, що група буде атакувати місце закладки саме в цьому напрямку. Тим часом, штурмовики і що прикриває, або заходять на це ж місце закладки з іншого боку, що буде повною несподіванкою для СТ, або взагалі йдуть на інше місце закладки, при цьому один з штурмовиків може, так само для дезорієнтації противника атакувати СТ з тилу, щоб вони остаточно повірили в можливість атаки саме в цьому напрямку. А прикриває і другий штурмовик спокійно встановлюють бомбу і займають оборону. Ця тактика була застосована і випробувана командою клану [BRAT] на останньому чемпіонаті і принесла нам успіх у 1 / 8 фіналу і півфіналі турніру. * Дерев'яні ворота 1 - ворота на місце закладки А[/b]
Залишилися питання? Задай їх на форумі
|
Категорія: Для гравців Counter-Strike 1.6 | Додав: LOGIN (12.11.2010)
| Автор: Юра
|
Переглядів: 5229
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
| |
Допоможіть нашому сайту!
Розмістітивши наш банер у себе на сайті
[Інші банери]
|
|
|
|