Файли до CS 1.6
Counter strike 1.6

CS 1.6 Сервер

CS 1.6 Загальне
Різне
Останні коментарі
Написав: КаVyн
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Мажори сайта
$eRJ
Адміністратор
Додано файлів: 762

КаVyн
V.I.P
Додано файлів: 172

B@CbOK
V.I.P
Додано файлів: 119

Наше опитування
Який Ваш вік?
Всього відповідей: 1397
Головна » Статті » Інше »

Настроювання zBot


[Настроювання zBot]

Подробніше про zBot


У процесі бета тестування багато гравців виявили бажання настроювати ботів самостійно. VALVe, при допомозі Turtle Rock Studios, вирішила піти гравцям на зустріч і включила в ботів файл BotProfile.db, що описує ботів та іх персонілії у формі, доступною для редагування.

Для настроювання ботів буде потрібно всього лише один файл — BotProfile.db, який знаходиться в папці cstrike.
На всякий випадок зробіть резервну копію цього файлу, щоб у разі чого можна було його відновити.
Відкрийте файл ...\cstrike\BotProfile.db будь-яким текстовим редактором.

Установки піддаються наступні параметри ботів (всі значення задаються тільки латинськими літерами):

Name (Ім’я)
Значення: Якщо ім'я містить пробіли, воно повинно бути взяте в лапки (Наприклад: "BOT MAHb9K")
Опис: Ім’я бота.

Skill (Майстерність/Уміння)
Значення: від 0 до 100
Опис: Визначає базові навички бота. Боти з низьким рівнем майстерності погано стріляють і рідко дивляться по сторонам, тоді як боти з високим умінням чудово ціляться, перевіряють кути, вміють використовувати ніж, щоб швидше бігти, переключатися на пістолет коли кінчаються патрони і т.п.

Aggression (Агресія)
Значення: від 0 до 100
Опис: Визначає наскільки агресивно діє бот. Боти з високим значенням агресії звертають менше уваги на небезпеку (наприклад на точки, де раніше померли товариші по команді), вважають за краще рашить (Rush) і рідко відступають.

ReactionTime (Час реакції)
Значення: від 0.2 до 0.5 секунд
Опис: Визначає час реакції бота. Час реакції — це затримка між тим, як бот змітив візуальну або звукову подію і тим, як він починає на неї реагувати. Служить для забезпечення "людиноподібності".

AttackDelay (Затримка атаки)
Значення: Кількість секунд, через яке бот почне стріляти побачивши ціль.
Опис: Після того, як бот побачив ворога має пройти якийсь час перш ніж він стане стріляти. Даний атрибут застосовується в основному в легких ботах, щоб дати час новачкам зреагувати і прицілитися.

Teamwork (Командна гра)
Значення: від 0 до 100
Опис: Визначає наскільки бот орієнтований на командні дії. Боти з високим показником командної гри слухають радіо і зазвичай тримаються разом з товаришами. Боти з низьким показником вважають за краще діяти самостійно.

WeaponPreference (Перевага зброї)
Значення: none (немає) або алиас закупівлі (наприклад m4a1)
Опис: Визначає улюблену зброя бота. У бота може бути кілька значення улюбленого зброї, що визначають їх пріоритет у виборі при покупці або при підбиранні із землі.

Difficulty (Рівень складності)
Значення: EASY (легкий) | NORMAL (нормальний) | HARD (важкий) | EXPERT (експерт)
Опис: Визначає рівні складності, в яких може застосовуватися бот. Рівень складності може бути комбінованим (наприклад NORMAL + HARD)

VoicePitch (Тон голосу)
Значення: від 85 до 120 (100 - стандартний)
Опис: Визначає тон голосу бота в радіо-переговорах. Більш низькі значення означають більш низький голос.

Skin (Скин)
Значення: від 0 до 4
Опис: Визначає вибір скіна для бота в грі. Значення від 1 до 4 визначають скін, як він показаний в меню вибору гравця. Значення 0 - випадковий вибір.

Використовуючи дані параметри можливо створити безліч різних комбінацій можливостей ботів. Для задання параметрів ботів використовується конструкція "Default":

Default
   Skill = 50
   Aggression = 50
   ReactionTime = 0.3
   AttackDelay = 0
   Teamwork = 75
   WeaponPreference = none
   Cost = 0
   Difficulty = NORMAL
   VoicePitch = 100
   Skin = 0
End

Продумано також система шаблонів. Для опису шаблону використовується конструкція "Template":

Template Rifle
   // приклад шаблону "Rifle" задає переваги зброї
   WeaponPreference = ak47
   WeaponPreference = famas
   WeaponPreference = galil
   WeaponPreference = mp5
End

Template Expert
   // приклад шаблону "Expert" задає параметри бота
   Skill = 90
   Aggression = 90
   ReactionTime = 0.2
   Cost = 4
   Difficulty = EXPERT
   VoicePitch = 88
End

Ну і тепер можна задати параметри конкретного бота з унікальним ім'ям:

Easy Yogi
   // простенький бот "Yogi" з трохи зменшеною
   // чутливістю
   VoicePitch = 99
End


Normal+Rifle Adam
   // нормальний бот "Adam" вважає за краще рушниці
   // з поліпшеною чутністю
   Skin = 1
   VoicePitch = 105
End


Залишилися питання? Задай їх на форумі


Категорія:

Інше

| Додав: $eRJ (19.05.2010)
Переглядів: 7094 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
міні-Профіль



Гість, ми раді вас бачити! Буть-ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Приєднуйтесь до нас!

Пошук
Реклама
Наш банер
Допоможіть нашому сайту!
Розмістітивши наш банер у себе на сайті




[Інші банери]
Партнери
5 сайтів з TOP'а
1
Counter-Strike Por...
:3936 | :2001
2
Free-Torrent
:3935 | :2268
3
Офіційний сайт кла...
:3804 | :2937
4
< Music.Zaz-Diz...
:3767 | :2533
5
Counter-Strike por...
:3542 | :1850
+ Додати сайт +
© "CS-Yakudza Клан | Портал" 2009-2024 | Design by $eRJ
CS-Yakudza.com - Все для Counter Strike, файли, статті cs 1.6