Команди для налаштування виду гри: drawradar - включає радар hideradar - вимикає радар force_centerview - змушує гравця дивитися прямо вперед graphheight 64 - встановлює ширину графи graphhigh 512 - встановлює макісмальное значення, яке показує графа graphmedian 128 - встановлює середнє значення графи hud_centerid 1 - показує ім'я гравця в центрі (1) або внизу (0) hud_fastswitch 1 - швидке (1) або повільне перемикання зброї (тобто чи треба натискати стрілянину, щоб перемкнути гармату) hud_saytext_time - 15 встановлює час секунд, протягом яких мессага залишаються на екрані net_graph 1 - показує FPS і деякі інші параметри, при значенні "3" показує інформацію без графи, тим самим "зберігаючи" FPS r_decals 250 - максимальна кількість декалей, які видно на карті r_drawviewmodel 0 - показує (1) або не показує (0) модельку зброї r_netgraph 0 - показує інформацію про з'єднання (1) або інформацію про посилку мережевих пакетів (2) scr_centertime 2 - встановлює як довго повідомлення сервера залишаються на екрані scr_conspeed 600 - швидкість випадання консолькі scr_printspeed 7 - швидкість друку повідомлень на екрані topcolor 30 - встановлює "верхній" колір для модельки гравця toggleconsole - консоль з'являється і закривається при повторенні команди Графічні команди gamma - Гамма lightgamma - Гамма освітлення brightness - Яскравість gl_polyoffset - Змішання декалей відносно поверхні gl_texturemode - Якість текстур gl_max_size - Обмеження маскімального розміру текстури, чим менше значення, тим розмиті текстури gl_picmip - Деталізація текстур 0-3 gl_playermip - Деталізація моделей гравців gl_ztrick - Для карт 3DFx потрібно поставити 1 для прискорення gl_alphamin - видимість прозорих текстур gl_monolights - При значенні 1 карта стає світлою скрізь violence_ablood - Показувати чи кров, м'ясо тощо violence_agibs - Показувати чи кров, м'ясо і т.д. violence_hblood - Показувати чи кров, м'ясо і т.д. violence_hgibs - Показувати чи кров, м'ясо і т.д. r_drawentities - При значенні 0 не видно об'єктів (ентітей), в тому числі і гравців r_drawviewmodel - При значенні 0 не віжн модельки зброї r_dynamic - Динамічне освітлення r_shadows - Тіні предметів r_mmx - Для включення підтримки ММХ r_decals - Число декалей у грі fastsprites - Якість диму max_shells - Число одночасно видимих гільз max_smokepuffs - Число одночасно видимих димків від куль
Команди для програвання демок і т.д. appenddemo - записує демку і додає її в початок demo.dem listdemo - показує інформацію про демці playdemo - програє демку на нормальній швидкості playvol 9 - гучність звуку при програванні демки record - записує демку setdemoinfo info - додає інформацію про демці, наприклад, назву startdemos - demo1, demo2, ..., demon починає програвати демки в послідовності їх вказівки як параметри, коли закінчується остання, починає програвати все демки наново stop - зупиняє записування демки stopdemo - припиняє програвати демку swapdemo - міняє позиції сегментів у демці timedemo - програє демку з максимальним fps і показує середній fps