Файли до CS 1.6
Counter strike 1.6

CS 1.6 Сервер

CS 1.6 Загальне
Різне
Останні коментарі
Написав: КаVyн
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Мажори сайта
$eRJ
Адміністратор
Додано файлів: 762

КаVyн
V.I.P
Додано файлів: 172

B@CbOK
V.I.P
Додано файлів: 119

Наше опитування
За кого ви частіше граєте?
Всього відповідей: 1925
Головна » Статті » Counter-Strike 1.6 Client »

консоль



+ Forward | Рухатіся вперед
+ Back | Рухатіся тому
+ Moveleft | Крок у ліво
+ Moveright | Крок в право
+ Movedown | Рух Гравцем вниз
+ Moveup | Рух Гравцем вгору
+ Left | Повернутися наліво
+ Right | Повернутися направо
+ Jump | Підстрібнуті
+ Duck | Прісісті
+ Use | Вікорістовуваті предмет або зброю (прим.: "use weapon_hegrenade")
+ Attack | Атакуваті (стріляті, різаті ножем, кідаті гранати)
+ Attack2 | Альтернативна стріляніна / додаткова функція зброї
+ Reload | Перезарядіті зброю
+ Klook | Включення клавіатурі для огляді
+ Lookdown | Дивитись вниз
+ Lookup | Дивитись вгору
+ Speed | Змушує гравців ходити, ЯКЩО включено "always run" або змушує Гравцем бігаті, ЯКЩО "always run" - Вимкнено.
+ Showscores | Показати окуляри Гравцем І Його пінг
+ Strafe | Вікорістовуючі клавіші поворотів можна зміщуватіся в "ціх" напрямках.
bind | Прізначає клавішу команді або alias'у
unbind | Зняті призначення з клавіші
unbindall | Прібраті призначення з усіх клавіш
alias | Для виконання кількох завданнь після натіскання однієї кнопки
slot1-10 | Вібірає зброю групи 1-10
cancelselect | Скасуваті
changeteam | Відображає меню Перелік нормативних команди Гравцем
centerview | Центру вид зображення Гравцем
changeclass | Відображає меню Перелік нормативних класу Гравцем
messagemode | Говорити Всім Гравцем
messagemode2 | Говорити Гравцем своєї команди
radio1-3 | Перша-третя група радіокомандамі
toggleconsole | Відкріті / Закрити консоль
chooseteam | вібрато команду, за Яку хочете грата
+ Showscores | Показати статистику
drop | Викинути поточне зброю
nightvision | Включити / виключити окуляри нічного бачення
impulse 201 | Намалювати лого
impulse 100 | Включити / виключити ліхтар
invprev | Переключитися на попереднє зброю
invnext | Переключитися на наступне зброю
invlast | Переключитися на останню зброю
kill | Померти
buy | Увімкнути меню покупки
buyammo1 | Купити патрони для основної зброї
buyammo2 | Купити патрони для пістолета
buyequip | Купити додаткове спорядження
+ Voicerecord | Використовувати голосову комунікацію
+ Commandmenu | Показати вбудоване VGUI меню
showbriefing | Показати брифінг до карти
snapshot | Зробити скріншот
screenshot | Бере поточне зображення на екрані і зберігає в каталозі гри
cl_anglespeedkey | Встановлює швидкість зміни кута виду, при повороті
cl_backspeed | Встановлює швидкість руху гравця назад - число не може бути більше, ніж дозволено на конкретному сервері
cl_forwardspeed | Встановлює швидкість руху гравця вперед
cl_sidespeed | Встановлює швидкість руху гравця в бік
cl_movespeedkey | Встановлює швидкість переміщення
cl_upspeed | Швидкість підйому гравця (сходи і тд)
cl_yawspeed | Встановлює швидкість повороту (не може бути більше, ніж дозволено на сервері)
messagemode | Показує повідомлення всім іншим гравцям на сервері
messagemode2 | Показує повідомлення тільки гравцям своєї команди
say | Зв'язатися з усім іншим гравцям на сервері
say_team | Послати тільки гравцям своєї команди
setinfo ah | У режимі підказки, гравцеві в ході гри видаються повідомлення (наприклад, що потрібно робити, щоб врятувати заручника)
setinfo dm | Виводити коротку інформації по карті, після її завантаження
setinfo ghosts | Показувати привидів у режимі обсервера
setinfo _pw | Введення пароля для адмінських прав під AMX
setinfo vgui_menus | Візуальне меню при скупці
setinfo _vgui_menu | Див вище.
con_color | Колір тексту

Звук

hisound | Включає режим якості звуку: 1 = 22kHz, 0 = 11kHz
nosound | Вимикає (1) або вмикає звук (0)
s_2dvolume | Максимальна гучність 2d звуку (0-1)
s_a3d | Підтримка A3D
s_automax_distance | Встановлює дистанцію для максимальної гучності
s_automin_distance | Встановлює дистанцію для мінімальної гучності
s_buffersize | Встановлює розмір буфера в байтах
s_disable_a3d | Вимикає a3d
s_distance | Вообщем, чим більше значення, тим ближче все чути
s_eax | Підтримка EAX
s_enable_a3d | Включає a3d
s_geometry | Геометричне розбиття (тільки для a3d 2.0)
s_max_distance | Максимальна дистанція, коли гравець ще чує звуки
s_min_distance | Мінімальна дистанція, коли гравець починається чути звуки
s_numpolys | Кількість полігонів, що обробляються в a3d
s_occfactor | Проникність матеріалу, тобто наскільки матеріал заглушає звук (0-1)
s_refdelay | Мінімальна дистанція між джерел і найближчим відображенням
s_verbwet | Контролює "сухість" звуків.
speak | Якщо в параметрі зазначені деякі ключові слова, то ви їх почуєте, наприклад speak hello
stopsound | Припиняє програвати поточний звук
ambient_fade | Встановлює дистанцію, на якій будуть чутні звуки вшиті в картку (наприклад музика на cs_italy)
ambient_level | Встановлює гучність для вбудованих звуків (дивіться вище)
_snd_mixahead | Встановлює величину випередження звуку, усуває ефект "опаздиванія" в звукових карт (0.1)
displaysoundlist | Включити / виключити показ всіх завантажених звуків
play | Програвач. wav файл
volume | Встановлює гучність звуку в грі
bgmbuffer | Встановлює розмір буфера для аудіо диска (4096)
bgmvolume | Включити / виключити звук

Миша

+ Mlook | Дозволяє піднімати приціл вгору, вниз
m_filter | Дозволяє включити "згладжування" руху миші (для кулькових мишок).
m_forward | Встановлює множник чутливості швидкості руху вперед
m_pitch | Встановлює коефіцієнт чутливості миші при русі вниз і вгору, при негативних значеннях отримаємо invert
m_side | Встановлює швидкість стрейфа миші (наприклад, при включеній команді + strafe)
m_yaw | Встановлює коефіцієнт чутливості миші при русі вліво, вправо
sensitivity | Чутливість миші
zoom_sensitivity_ratio | Чутливість миші із зумом
lookspring | Включає автоматичне центрування виду, при виключенні "mook"
lookstrafe | Включає режим зміщення при русі під час використання "mlook"

Зовнішній вигляд

adjust_crosshair | Змінює колір прицілу
bottomcolor | Встановлює "нижній" колір у моделі гравця
drawradar | Включає радар
hideradar | Вимикає радар
force_centerview | Змушує гравця дивитися прямо вперед
graphheight | Встановлює ширину графіка r_netgraph
graphhigh | Встановлює максимальне значення, яке показує графік
graphmedian | Див. вище
hud_centerid Показує ім'я гравця в центрі (1) або внизу (0)
hud_deathnotice_time | Встановлює час секунд, протягом яких будуть відображатися фраги вгорі екрану
hud_fastswitch | Швидке (1) або повільне перемикання зброї (тобто чи треба натискати стрілянину, щоб переключити гармату)
hud_saytext_time | Встановлює час секунд, протягом яких повідомлення залишаються на екрані
net_graph | Показує FPS і деякі інші параметри, при значенні "3"
net_graphpos | Визначає позицію інформаційного вікна на екрані
net_graphwidth | Ширина вікна.
r_decals | Максимальна кількість деталей, які видно на карті
r_drawviewmodel | Показує (1) або не показує (0) модельку зброї
r_netgraph | Показує інформацію про з'єднання (1) або інформацію про посилку мережевих пакетів (2)
r_shadows | Тіні гравців
scr_centertime | Встановлює як довго повідомлення сервера залишаються на екрані
scr_conspeed | Швидкість відкривання Консолька
scr_printspeed | Швидкість друку повідомлень на екрані
sizedown | Зменшує дозвіл, але підвищує FPS
sizeup | Збільшує дозвіл, але знижує FPS
topcolor | Встановлює "верхній" колір для модельки гравця viewframe | Включає wireframe режим (тільки для OpenGL)
cl_observercrosshair | Включає приціл в режимі обсервера (вільний огляд в режимі камери)
cl_showfps | Показує кількість кадрів в секунду
cl_shownet | Показує параметри мережевих пакетів
cl_slist | Встановлює кількість серверів, які видно при ісп. команди slist
cl_solid_players | Відображає моделі в режимі "солід".
cl_waterdist | Дистанція у воді
cl_adaptive | Показує час,% втрачених пакетів середній лаг, швидкості передачі / прийому потоку і число кадрів в секунду (FPS)
cl_himodels | Якщо 1 - то включити режим високої якості моделей гравців, якщо 0 - то вимкнути (змінюється попадання)
cl_messages | Показувати повідомлення сервера
cl_bob | Встановлює, наскільки сильно розгойдується зображення у гравця при бігу
cl_bobcycle | Встановлює частоту розгойдування зображення у гравця при бігу
cl_bobup | Див. вище
cl_pitchdown | Встановлює максимальний кут перегляду вниз (89)
cl_pitchspeed | Швидкість зміни кута перегляду (225)
cl_pitchup | Встановлює максимальний кут перегляду вгору (89)
cl_righthand | Зброя в лівій / правої руці.
clear | Очистити екран консолі
clearlist | Очистити список серверів
clientport | Встановити порт, який буде використовувати клієнт для з'єднання з сервером
force_centerview | Забезпечує вид гравцем строго вперед
vid_config_x | Встановлює дозвіл екрану по горизонталі (800)
vid_config_y | Встановлює дозвіл екрану по горизонталі (600)
vid_d3d | Підтримка Direct3D
vid_describemode | Показати установки відеорежиму
vid_mode | Встановлює відеорежим
vid_stretch_by_2 | Увімкнути розтяжку відео (для чрезстроних розгорток)
viewsize | Встановлює видимий розмір
cl_hidefrags | сховати підрахунок Фрагів / смертей гравців (окрім вас) в таблиці гравців

Відео

gl_playermip | Встановлює якість візуалізації гравця (чим більше число, тим швидше візуалізація, але гірше якість)
gl_picmip | Встановлює якість візуалізації (чим більше число, тим швидше візалізаціі, але гірше якість)
gl_max_size | Обмеження максимального розміру текстури, чим менше значення, тим нечіткіше текстури gl_texturemode | Встановлює режим візуалізації [type]: gl_nearest_mipmap_nearest, gl_linear_mipmap_nearest (ці два параметри стосуються білінійної фільтрації) і gl_nearest_mipmap_linear, gl_linear_mipmap_linear (ці параметри стосуються трилінійної фільтрації)
gl_polyoffset | Змішання декалей щодо поверхні
gl_cull | (1 - включає режим візуалізації лише видимих об'єктів, 0 - вимикає (0 - дає меншу fps))
gl_dither | Режим згладжування
gamma | Гамма
lightgamma | Гамма освітлення
brightness | Яскравість
gl_ztrick | Для карт 3DFx потрібно поставити 1 для прискорення
gl_zmax | Встановлює максимальний розмір Z-буффера
gl_alphamin | Видимість прозорих текстур
gl_monolights | При значенні 1 карта стає світлою скрізь
violence_ablood | Чи показувати кров, м'ясо і т.д.
violence_agibs | Чи показувати кров, м'ясо і т.д.
violence_hblood | Чи показувати кров, м'ясо і т.д.
violence_hgibs | Чи показувати кров, м'ясо і т.д.
r_drawentities | При значенні 0 не видно об'єктів, в тому числі і гравців
r_dynamic | Включає / вимикає динамічне освітлення і ліхтарик
r_shadows | Тіні предметів і гравців
r_mmx | Для включення підтримки ММХ (технологія intel, пізніше amd)
r_decals | Число декалей в грі
fastsprites | Якість диму
max_shells | Число одночасно видимих гільз
max_smokepuffs | Число одночасно видимих димків від куль, при попадання в стіни
_vid_default_mode | Встановлює відеорежим за замовчуванням (роздільна здатність екрану)
_vid_default_mode, _win | Встановлює віконний відеорежим за замовчуванням (роздільна здатність екрану)
_windowed_mouse | Включає миша у віконному режимі
gl_overbright | Режим максимальної яскравості
gl_round_down | Встановлює величину округлення (чим більше число, тим швидше візуалізація, але гірше якість)
gl_smoothmodels | Режим згладжування моделей
gl_spriteblend | Встановлює рівень деталізації моделей гравців

Підключення

allowupload | Закачка / Закачка на сервер деталей і моделей (Вкл / викл)
cmdlist | Виводить список всіх команд
cvarlist | Виводить список змінних
connect | Заходить на сервер з ip.
disconnect | Від'єднання від сервера
echo | Виводить текст у консолі
enableconsole | Включає / вимикає консоль
exec | Запускає конфіг file
fullinfo | Показує інформацію про користувача
fullserverinfo | Показує інформацію про сервер
getcertificate | Отримує сертифікат від WON
getsv | Показує IP кожного сервака і загальне число серверів
hideconsole | Закриває консоль
motd | Рада Дня і motd.txt файлу на сервері
pingsv | пінг сервер
quit | Вихід з гри
reconnect | перезаходім на поточний сервер
retry | Намагається перезайти на поточний сервер (робить чотири спроби)
serverinfo | Показує інформацію про сервер
toggleconsole | У залежності від стану консолі відкриває або закриває її
wait | Коротка пауза в скрипті, Бінде і тд (приблизно = 1 / 20 - 1 / 25 секунді)

Серверні

maxplayers | Максимальна кількість гравців на сервері
mp_autokick | Автоматичний kick гравців за вбивство заручників або членів команди
mp_autoteambalance | Включення (1) / вимикання (0) балансу в командах
mp_buytime | Час доступу до меню для скупки
mp_c4timer | Значення цього параметра дорівнює секундам, які пройдуть після закладення бомби перед її вибухом
mp_decals | Максимальна кількість деталей
mp_fadetoblack | При значенні "1" екран стає чорним, коли гравець вмирає
mp_flashlight | Включення (1) / вимикання (0) можливості використання ліхтарика
mp_footsteps | Включення (1) / вимикання (0) кроків у грі
mp_forcechasecam | Можливість стежити тільки за гравцями своєї команди / вільно літати по карті / Лежати убитим
mp_freezetime | Секунди для закупівлі зброї і тд
mp_timelimit | Час, через який змінюється карта, значення 0 вимкнено, тобто картка не змінюється
mp_roundtime | Час одного раунду
mp_freezetime | Значення цього параметра дорівнює секундам, які дані на закупівлю зброї
mp_limitteams | Кількість гравців на яке повинна бути в одна команді більше, ніж в іншій щоб відбулося вирівнювання команд по кол-ву (0 - вимк)
mp_friendlyfire | У залежності від цього параметра своїх або можна вбивати (1), або ні (0).
mp_hostagepenalty | Значення цього параметра дорівнює заручникам, яких над вбити, перш ніж гравця кікнет з сервера
mp_mapvoteratio | Значення цього параметра дорівнює тій частині гравців (0,1 - 1), які повинні проголосувати за зміну карти
mp_startmoney | Параметр, що встановлює кількість грошей, яке дається спочатку ігри
mp_tkpunish | Параметр, який встановлює, чи повинні тімкіллери померти в наступному раунді
hostname | Ім'я сервера
sv_restartround | Значення цього параметра дорівнює секундам, через які відбудеться рестарт
sv_cheats | Увімкнути / вимкнути режим кодів
sv_password | Пароль на приєднання до сервера
sv_maxspeed | Швидкість пересування за замовчуванням значення (320)
sv_gravity | Гравітація за замовчуванням значення (800)
kick | Викинути гравця з гри (потрібно ввести ім'я гравця)
сhangelevel | Зміна карти, при цьому всі гравці залишаються (потрібно ввести назву карти)
map | Зміна Катря, при цьому всі гравці викидаються з сервера (потрібно ввести назву карти)
rcon_password | Пароль для віддаленого адміністрування сервера вводиться на сервері. Як значення <пароль>. Так само вводиться на стороні клієнта для управління сервером перед командами (Наприклад: rcon_password <пароль> map de_dust)
pausable | Значення (1) дозволяє установку пауз, значення (0) забороняє
mp_logmessages | Записує лог повідомлень чату
pushlatency | Для зниження лагів встановлюйте цю величину, зворотної вашому Пінгу (-число) (в 1.6 не працює)
rate | Встановлює швидкість потоку клієнта
addip | добавть айпі в список забанених (якщо поставити 0 хвилин, то буде перманентний бан)
banid | Баніт за унікальним номером
banid kick | Кіка і банить за унікальним номером гравця
cl_allowdownload | Дозволяти завантажувати або завантажувати з сервера карти і моделі
cl_allowupload | Дозволяє закачувати на сервер карти і моделі
cl_download_ingame | Дозволяє скачувати моделі і карти під час гри

Демки

appenddemo | Записує демку і додає її в початок demo.dem
listdemo | Показує інформацію про демці
playvol | Гучність звуку при програванні демки (0-10)
record | Починає запис демки і зберігає її в названіе_файла.dem
setdemoinfo info | Додає інформацію про демці, наприклад назву
startdemos demo1, demo2 ... | Починає програвати демки в послідовності їх вказівки як параметри, коли закінчується остання, починає програвати все демки наново
demos | Виконує цикл записаних демок, зазначених у startdemos
stop | Зупиняє записування демки
stopdemo | Припиняє програвати демку
swapdemo | міняє позиції сегментів у демці
timedemo | Програє демку з максимальним fps і показує середній fps
playdemo | Програвач демку. dem на нормальній швидкості
viewdemo | Програвач демку. dem з регулюванням швидкості
startmovie name fps | Робить n-знімків в секунду (bmp формат)
endmovie | Припинити робити знімки
dem_speed | Швидкість програвання демки (1)
dem_jump | Вказуємо час у секундах, на котороєн промотує демка, тому (-) або вперед.
dem_pause | Пауза демки

Мікрофон

voice_loopback | Те, що ви почуєте у навушниках і є те, як вас чують інші. Тепер підберіть оптимальну гучність вашого голосу і відстань від рота до мікрофона (1)
voice_scale x | Ця команда встановлює гучність голосу всіх людей, у тому числі і вашого
voice_overdrive N | Послаблює всі звуки (постріли і т.д.) в N раз, коли хтось говорить. Оптимальне значення від 1 до 2
voice_ overdrivefadetime x.xxx | Визначає час у секундах, протягом якого буде діяти ефект ослаблення навколишніх звуків (див. попередню команду). Оптимально 0.4
voice_maxgain x | Згладжує голос говорять. Ставте від 1 до 5. Поекспериментуйте в онлайні
voice_avggain x | Усереднення голосової хвилі (видалення шуму). Встановіть 0.5 - 0.1
voice_fadeouttime x.xxx | Впливає на час загасання вашого голосу. Залиште близько 0.1

Різне

cmd name | змінює ім'я сервера
crosshair | Включити / виключити приціл
default_fov | Встановлює область огляду за умовчанням в градусах (менша величина кута - менша область)
discard | Викинути невживані боєприпаси
disconnect | Від'єднатися від сервера
echo | Виводить ТЕКТ в консоль - використовується для інформування гравця про те, що скрипт або. cfg були успішно завантажені
exec | Виконує скрипт. cfg файлу
exit | Закриває гру з виходом в windows без підтвердження
fullserverinfo | Показує інформацію про сервер
info | Показує інформацію про гравця
menuselect | Вибирає предмет з меню
model | Змінити поточну модель гравця
name | Змінити поточне ім'я гравця
nosound вкючая / вимкнути звук
pause | Пауза
quit | Вихід у windows без підтвердження
reconnect | Переподсоедініться до поточного сервера
shortname | Показує коротку назву клієнта
sizedown | Зменшує розмір екрану і збільшує fps
sizeup | Збільшує розмір екрану і зменшує fps
skin | Встановлює скін моделі гравця
spectator | Встановлює скін моделі
timerefresh | Показує середній fps в навколишньому оточенні гравця
user | Показати колір моделі, ім'я, зовнішній вигляд для зазначеного гравця
+ Ip xxx.xxx.xxx.xxx | Вказати айпі адресу
version | Версія гри
developer | Включає режим виведення додаткових параметрів на екран
listmaps | Список доступних карт для зміни рівня на сервері



Залишилися питання? Задай їх на форумі


Категорія:

Counter-Strike 1.6 Client

| Додав: $eRJ (31.01.2010)
Переглядів: 8534 | Теги: Консоль в CS, Консоль | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
міні-Профіль



Гість, ми раді вас бачити! Буть-ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Приєднуйтесь до нас!

Пошук
Реклама
Наш банер
Допоможіть нашому сайту!
Розмістітивши наш банер у себе на сайті




[Інші банери]
Партнери
5 сайтів з TOP'а
1
Free-Torrent
:3938 | :2275
2
Counter-Strike Por...
:3938 | :2005
3
Офіційний сайт кла...
:3808 | :2943
4
< Music.Zaz-Diz...
:3770 | :2537
5
Counter-Strike por...
:3544 | :1854
+ Додати сайт +
© "CS-Yakudza Клан | Портал" 2009-2024 | Design by $eRJ
CS-Yakudza.com - Все для Counter Strike, файли, статті cs 1.6