Файли до CS 1.6
Counter strike 1.6

CS 1.6 Сервер

CS 1.6 Загальне
Різне
Останні коментарі
Написав: КаVyн
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Мажори сайта
$eRJ
Адміністратор
Додано файлів: 762

КаVyн
V.I.P
Додано файлів: 172

B@CbOK
V.I.P
Додано файлів: 119

Наше опитування
Яка мапа краща?
Всього відповідей: 744
Головна » Статті » Counter-Strike 1.6 Client »

Зменшуємо ping в cs 1.6



Зменшуємо ping

Якщо ви граєте по модему, то вимикайте icq, зупиняйте закачування і все
інше, що створює зайвий трафік.
Потім зробіть в своєму конфіги перемикач налаштувань мережі.
Робиться він дуже просто:
У файл cstrikeautoexec.cfg додайте ось це:
alias net0 "rate 1400; cl_rate 1000; cl_updaterate 10; cl_cmdrate 15; alias netsw net1; echo *** Net: 24.0k, updates: 12; speak ten"
alias net1 "rate 2600; cl_rate 1500; cl_updaterate 15; cl_cmdrate 20; alias netsw net2; echo *** Net: 26.4k, updates: 15; speak fifteen"
alias net2 "rate 3100; cl_rate 2000; cl_updaterate 20; cl_cmdrate 25; alias netsw net3; echo *** Net: 31.2k, updates: 20; speak twenty"
alias net3 "rate 3300; cl_rate 2500; cl_updaterate 25; cl_cmdrate 30; alias netsw net4; echo *** Net: 33.6k, updates: 25; speak twenty.five"
alias net4 "rate 6000; cl_rate 5000; cl_updaterate 50; cl_cmdrate 50; alias netsw net0; echo *** Net: all must die, updates: 50; speak fifty"
net0

У файл cstrikeconfig.cfg потрібно додати ось це:
bind ALT netsw / / замість ALT можна поставити будь-яку клавішу.
net_graph 1
net_scale 5
net_graphpos 2

Прямо в грі, натиснувши клавішу ALT підберіть оптимальну швидкість для вашого
конекту.

З мого досвіду при Коннекті в інет 33600 нормально без лагів можна грати на
значенні 10-15.

Розшифровка:
rate - Обмеження вхідного трафіку (Байт / сек.)
cl_rate - Обмеження вихідного трафіку (Байт / сек.)
cl_updaterate - Число оновлень від сервера до клієнта (вхідний трафік) у
сек.
cl_cmdrate - Число оновлень від клієнта до сервера (вихідний трафік) в сек.

Ще деякі корисні установки конфіга (файл cstrikeconfig.cfg):

cl_allowdownload - Дозволити скачування ресурсів з сервера до гравця. Впливає тільки на час і шанс підключення. Тобто, якщо неактивно (значення = 0), а на сервері модель, якої у вас немає вам не вдасться завершити процес підключення. Рекомендую активізувати (значення = 1).
cl_allowupload - Дозволити скачування сервером ресурсів клієнта. Та ж ситуація, якщо у вас модель є, а на сервері її немає, то вашу модель ніхто не побачить. Рекомендую активізувати (значення = 1).
cl_cmdbackup - Кількість пакетів посланих на сервер. Тобто скільки надсилається серверу пакетів в секунду. Чим менше значення чим менше пінг, але зловживати теж не слід. Оптимальним значенням буде 2.
cl_cmdrate - Швидкість з якою надсилаються команди на сервер. Для оптимальної роботи значніє повинно відповідати параметру framerate. Якщо говорити про модемне з'єднання, то значення має бути від 20 до 30. Для початку поставте 20.
cl_download_ingame - Дозволити скачування ресурсів прямо в грі. На ваш вибір тому позначається на швидкості з'єднання лише якщо у кого-небудь навчився фичей на CS і він тільки що приєднався до гри. Я звичайно дозволяю скачування в грі (значення = 1).
cl_lc - Компенсація лагів на стороні сервера. Цей параметр змушує сервер взяти до уваги ваш пінг і значно оптимізувати роботу, але ця опція може бути відключена на сервері (sv_unlag 0). Якщо це так, то cl_lc та втім і cl_lw ігноруються. Значення cl_lc як ви зрозуміли потрібно поставити 1.
cl_lw - Всі ефекти і дії пов'язані зі зброєю прораховуються на стороні клієнта. Це допомагає значно оптимізувати роботу, але у вас не буде 100%-ої гарантії, що те що ви бачите дійсно так. Хоча скільки я грав ні разу не помітив жодних відхилень від реально відбувається. Хочете грати без лагів ставте значення 1.
cl_lb - Усі наслідки перестрілки тобто плями крові, дірки на стінах і т.д. прораховуються на стороні клієнта. Такий же принцип оптимізації як і в попередніх двох команд. Значення 1 для оптимізації.
cl_nodelta - Заборонити дельта стиснення. Ніколи не робіть цього тому швидкість з'єднання це не поліпшить і призначено для хороших локальних мереж і убогих компів. Для гри по модему значення має бути 0.
cl_nopred - Не передбачати рухи гравця. Якщо хочете бачити плавні пересування інших гравців та й себе не включайте цю опцію (значення = 0).
cl_resend - Час через яке буде знову посланий пакет, якщо попередній не дійшов. Чим менше тим швидше буде виправлена помилка при передачі пакету даних, але іноді варто ставити значення не 1, а 2 або навіть 3 тому якщо на лінії є шуми і наступний пакет теж не дійде, буде критична помилка і виліт з сервера (у правому верхньому куті-повідомлення Connection Problem). Для початку поставте значення 1.
cl_showfps - Показати FPS в лівому верхньому куті. У лівому верхньому куті буде показаний ваш поточний FPS. Якщо графік з'єднання відключений (net_graph 0), то можете включить лічильник FPS (значення = 1). Але якщо прямуєте всім моїм рекомендаціям не включайте (значення = 0).
cl_updaterate - Швидкість з якою оновлюються відомості про гру. Якщо значення параметра 20, то відомості про гру оновлюються 20 разів на секунду. До речі значення 20 є оптимальним.
fastsprites - Вид спрайтів диму. Виглядають жахливо. Значення може бути 0, 1, 2 або 3. Де 0 - реалістичні, а 2 - найпростіші (і убогі). На швидкість з'єднання значення позначається не особливо, швидше на швидкодію самого CS. Рекомендую для початку в якості значення - 2.
fps_modem - FPS максимально по модему. Як і звичайне FPS, але дійсно тільки при грі по модему. Ставте 28.
hud_fastswitch - Швидка зміна зброї. У цьому випадку ви не спочатку натискаєте на слот і потім на постріл і тільки тоді змінюється зброю, а відразу натискаєте на слот і зброя помінялося.
max_shells - максимальна кількість одночасно отрісовиваемих патронів. Для любителів спецефектів. Раджу відразу поставити в 0.
max_smokepuffs - максимальна кількість одночасно отрісовиваемих клубів диму. Аналогічний попередньому параметру, але тут мова йде про клуби диму.
mp_decals - Кількість відображуваних одночасно дірок від пострілів, плям крові і т.д. Щоб не обмежувати себе в ефектах і одночасно заощадити на системні ресурси поставте 10. До речі для одиночної гри параметр іншого - r_decals.
mp_footsteps - Звук кроків. Якщо вже дуже пінг відключіть, але взагалі без них грати неможливо.
net_graph - Графік швидкості з'єднання. Значення: 1 - статистика і графік з'єднання, 2 - статистика, графік з'єднання і графік передачі даних, 3 - тільки статистика і 0 - неактивний.
net_graphwidth - Ширина графіка швидкості з'єднання. Слід залишити значення за замовчуванням - 192.
net_graphpos - Розташування графіка швидкості з'єднання. Тобто ліворуч, по центру або праворуч. Залиште за замовчуванням ліворуч (значення = 1).
pushlatency - Згладжувати / компенсувати затримку. Дорівнює 50 або 100% пінгу взятими з протилежним (отріц.) знаком. Наприклад, якщо пінг 300 за значення pushlatency повинно бути (-150) або (-200). Поки поставте (-150).
scr_conspeed - Швидкість виезжанія консолі. Я ставьлю 10000.

Установки сервера (файл cstrikeserver.cfg):

sv_unlag - Компенсувати лаги клієнтів тобто дозволити cl_lc, cl_lw і cl_lb. При грі по модему сервер повинен підтримувати компенсацію лагів (значення = 1).
sv_unlagmax - Максимальний час компенсації затримки в секундах. Залиште значення за замовчуванням - 0.5 секунди.
sv_unlagsamples - Скільки попередніх пакетів використовуються для обчислення затримки клієнтів. Вистачить одного пакету (значення = 1).


Залишилися питання? Задай їх на форумі


Категорія:

Counter-Strike 1.6 Client

| Додав: LOGIN (12.11.2010) | Автор: Юра
Переглядів: 2122 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
міні-Профіль



Гість, ми раді вас бачити! Буть-ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Приєднуйтесь до нас!

Пошук
Реклама
Наш банер
Допоможіть нашому сайту!
Розмістітивши наш банер у себе на сайті




[Інші банери]
Партнери
5 сайтів з TOP'а
1
Free-Torrent
:3940 | :2275
2
Counter-Strike Por...
:3938 | :2005
3
Офіційний сайт кла...
:3808 | :2943
4
< Music.Zaz-Diz...
:3770 | :2537
5
Counter-Strike por...
:3545 | :1855
+ Додати сайт +
© "CS-Yakudza Клан | Портал" 2009-2024 | Design by $eRJ
CS-Yakudza.com - Все для Counter Strike, файли, статті cs 1.6