Half-Life тепер підтримує завантаження додаткового контенту (карти, моделі, звуки і так далі) з HTTP сервера (наприклад з вебсервера) при підключенні, замість завантаження безпосередньо з ігрового сервера. Завантаження з HTTP сервера має 3 основні переваги: 1) Завантаження контенту не впливає на ігровий сервер, оскільки відбувається з окремого HTTP сервера. 2) Гравці зможуть завантажувати контент з максимальною швидкістю, що спричинить за собою значне збільшення швидкості завантажень. 3) Гравці не займають місце на сервері під час завантаження контенту. При підключенні до сервера з додатковим контентом, відбудеться одне з наступного: 1) Якщо сервер не налаштований для завантаження з НТТР, буде використано стандартний метод завантаження контенту з ігрового сервера. 2) Якщо ж сервер налаштований для завантаження з НТТР, гравець побачить змінений діалог завантаження, при цьому швидкість завантаження значно збільшиться. Під час завантаження контенту, гравець не буде підключений безпосередньо до ігрового сервера, проте відразу ж після завершення завантаження відбудеться автоматичне перепідключення до ігрового сервера. 3) Якщо будь-яка частина додаткового контенту відсутня на НТТР сервері, або назви файлів не збігаються, гравець буде автоматично відключений від НТТР сервера, після чого закачування контенту відновиться в звичайному режимі, тобто безпосередньо з ігрового сервера. Налаштування вашого сервера для HTTP завантажень: 1) Створіть список всіх додаткових файлів (bsp, wav, mdl, і так далі), використовуваних на сервері. 2) Помістіть ці файли на НТТР сервері (наприклад на вебсервері), зберігаючи вихідне розташування файлів у папках. 3) Задайте серверної змінної "sv_downloadurl"значення: "http://ваш_сервер/ваша_папка_дополнительного_контента/" Приклад налаштування сервера для HTTP завантажень: 1) Створимо список всіх додаткових файло, використовуваних на сервер. (Карти, звуки моделі.) Простіше кажучи копіюємо з вашого сервера такі папки: gfx, maps, models, sound. Скопіювали. 2) Йдемо на ваш веб сервер. Створюємо там папку serv і заливаємо в неї папки gfx, maps, models, sound. Залили. Якщо не зрозуміли, дивимося як у нас на сервері розташовані папки http://cs-yakudza.com/serv/ 3) Відкриваємо файл server.cfg і дописуємо там sv_downloadurl "http://сайт.ру/serv/". У мене так sv_downloadurl "http://cs-yakudza.com/serv/" * Не забудьте поставити змінну sv_allowdownload 1 - Дозволяє/Забороняє клієнту викачувати з сервера карти, спреї і т.д. Технічні подробиці: * Максимальна довжина інтернет-адреси для команди "sv_downloadurl" складає 127 символів. * Ви можете вказати логін і пароль для доступу на ваш НТТР сервер. У цьому випадку, значення команди "sv_downloadurl" буде наступним: http://логін:пароль@ваш_сервер/ (врахуйте, що останні патчі для броузера IE відключають цю можливість) * Якщо підключається гравець вже має файл з такою ж назвою, повторна завантаження цього файлу проводитися не буде. Завантаження цього файлу буде пропущена. * Певні критичні для гри або потенційно небезпечні файли (наприклад: *. exe, *. vbs і так далі) не будуть завантажені. Ну от і все, радіємо. Тепер завантаження файлів йде не з ігрового сервера, а з сервера HTTP. Все дуже просто, а головне швидко.
Залишилися питання? Задай їх на форумі
|