Файли до CS 1.6
Counter strike 1.6

CS 1.6 Сервер

CS 1.6 Загальне
Різне
Останні коментарі
Написав: КаVyн
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Мажори сайта
$eRJ
Адміністратор
Додано файлів: 762

КаVyн
V.I.P
Додано файлів: 172

B@CbOK
V.I.P
Додано файлів: 119

Наше опитування
Яка мапа краща?
Всього відповідей: 744
Головна » Статті » Для гравців Counter-Strike 1.6 »

Снайперство - кемперство


Ви добре прицілилися, червона крапка варто точно на голові супротивника, постріл ... що таке, ПОВЗ. Адже ворог не рухався, і що за справи, чому дірка від кулі опинилася в підлозі? І так раз за разом, кулі весь час виявляються де завгодно - у стінах, в небі застряють, в землі, але тільки не в противника sad Ось вони Чітери все!

А між тим з AWP стріляти дуже легко. Для цього треба дотримуватись всього лише ОДНЕ правило. Ні для кого воно не секрет, але мало хто слідує. Звучить так - НІКОЛИ НЕ СТРІЛЯТИ У РУСІ! Часто дивишся як інші грають, начебто точно приціл наводить осіб, і з іншої зброї одними хеадшотамі стріляє, а тут ніяк. Причина - потрапити він у стрейфи намагається. AWP - дуже рендомное зброю, так що простіше машину в лотерею виграти, ніж потрапити на бігу. Тому, ви можете здійснювати будь-які хитрощі між пострілами, але в момент пострілу повинні бути нерухомі - це основна вимога. У цей проміжок часу ви дуже вразливі, його треба скорочувати як можна сильніше. З практикою це увійде до рефлекси, і ви будете зупинятися тільки на мить - зупинка, постріл, відхід (коли необхідно). Точність вогню не залежить від того стоїте ви чи сидите, тому краще стріляти стоячи, не витрачається час і швидше можна відійти після пострілу.

В принципі на цьому статтю можна було б закінчити, більше нічого для стрілянини не потрібно smile

Прицілювання

Цілитися можна наступним чином: навів-побачив-вистрілив, побачив-ведеш-вистрілив, побачив-прицілився-вистрілив.

1. Ви знаєте, де швидше за все з'явиться ворог, і ставите приціл в це місце. Через деякий час залишається тільки спустити курок. Відповідно, щоб встигнути вистрілити потрібна відмінна реакція. Простий тест. Тест реакції.

Уявіть вузький коридор, в одному кінці стоїте ви, в іншому розвилка і супротивник з розгону стрейфи цей коридор перестрибує (з позиції 1 в 2). Коли супротивник з'явиться, через секунду чи хвилину, ви не знаєте, просто стоїте і чекаєте. Чи встигнете ви зреагувати і вистрілити? Причому вистрілити не в молоко, коли ворог уже зник з іншого боку проходу, а потрапити. Якщо так, то можете позиціонувати приціл коли і де заманеться. Якщо ні, то краще заздалегідь виставляти приціл тільки у випадку, коли супротивник після появи побіжить на вас чи від вас. Тоді не потрібно буде зрушувати приціл по горизонталі, і реакція не важлива. Правильне позиціонування.

2. Ворог срейфітся, просто поставити на нього хрестик і вистрілити складно - рухається швидко, а коли пінг поганий, і насправді противник не там де повинен бути, взагалі нереально. Потрапити легко можна, якщо вести приціл за противником деякий час, а тільки потім вистрілити. Застосовується на близьких і середніх дистанціях, на далеких просто фізично не вийде з-за чутливості миші.

Звичайна ситуація - ви чуєте що за рогом до вас біжить противник, через секунду він з'явиться з-за повороту, відійти вже немає і доведеться стріляти з близи. Ведення.

Противник, особливо, якщо він знає що за рогом стоїте ви, побіжить по широкій дузі, щоб у нього було складніше потрапити, і одночасно буде в вас стріляти. Ви спочатку тримайте приціл прямо на кромці кута (1), як тільки супротивник з'явився, ведете приціл за ним і через півсекунди постріл (2) ... Страшна рана з'являється в тілі ворога трохи вище серця, він падає замертво.

3. Зазвичай противника спеціально не чекаєш, натикаєшся абсолютно випадково. У такій ситуації все залежить тільки від вас, від вашої реакції і точності. Але потрібно відчувати центр екрана, місце де в зумі буде знаходитися червона крапка. Так ви ще до включення зума будете приблизно наводитися на супротивника, а при наближенні залишиться тільки підкоригувати приціл. В ідеалі при включенні оптики, перехрестя повинне виявитися не далі ніж півметра від ворога.

Рух з включеним зумом.

Маленький рада. Противник підстрибнув ... хе, от наївний. У cs польотом не можна керувати, тобто після стрибка відразу видно де гравець приземлиться. Якщо навести в це місце приціл і почекати, коли ворог торкнеться землі ... промахнутися важко, я б сказав просто неможливо. Пересування

Бігти з AWP можна включивши зум, або без нього, в кожного способу є свої переваги. Так без зума, ви бачите все, що відбувається навколо, у вас вище швидкість пересування. У зумі ви можете моментально прицілитися, якщо помітили ворога. Коли який режим вибрати?

З включеним прицілом можна пересуватися тільки в одному випадку - коли ви точно знаєте, де знаходиться вороги. А то стоїш так, дивлячись в оптику, навколо начебто тиша й гладь, нікого немає, чекаєш коли геть з-за того повороту супротивник здасться. А в цей час особливо хитрий батько з протилежної команди спокійно ззаду з ножем підкрадається smile Якщо ж розташування супротивників точно відомо, включити зум і так підходити до них найвірніший спосіб. Наприклад, вороги охороняють якийсь об'єкт за рогом. Ви повільно огинає кут, тримаючи приціл весь час на кромці, відразу помічаєте в оптиці всіх ворогів, миттєво наводитеся (зум вже включений і противник з'являється відразу в перехресті) і знімаєте їх одного за іншим.

Швидкість руху з включеним зумом, істотно нижче ніж без нього, тому треба від зума швидко позбавлятися, буквально після кожного пострілу.

Є два способи:

1. Переключитися на друге наближення і з нього вже зняти зум. Це займає дуже багато часу, а кожна секунда дорога. У другому наближенні огляд скорочується до мінімуму, і якщо в цей момент ви кудись біжите, то біжите наосліп, і не завжди опиняєтеся де задумали. При поганому пінг це взагалі абсолютно неприйнятний варіант, тому що зум просто не включається. Начебто натискаєш кнопку, а нічого не відбувається (насправді відбувається, але з великими затримками), тиснеш зум ще і ще раз ... У результаті, коли він нарешті спрацює, виявляється що знову включено другого наближення sad
2. Вибрати пістолет або ніж, а потім знову переключитися на AWP. Здається що багато зайвих рухів, але насправді тут є свої переваги. Це скорочує час перезарядки, у всякому випадку чисто по відчуттях, у вас відразу відкривається весь огляд, і швидкість пересування з пістолетом набагато більше ніж зі слоном. Перемикатися краще саме на пістолет, тоді ви зможете в разі чого дати ворогу відсіч.

Добивання

Взагалі AWP - це один постріл, один труп. Але іноді трапляється таке прикре непорозуміння - ви потрапили в ногу супротивника. При цьому у нього знімається 80 з гаком hp. Неприємно, але він ще живий sad Якщо супротивник далеко, то можна в нього ще раз з AWP потрапити, особливо, якщо ви вибиває 10 з 10. Але от якщо він вже зовсім поруч, робити цього не варто. Краще переключиться на пістолет і добити противника одним пострілом. У зумі ЗАВЖДИ видно, коли ви потрапили в ноги - кровища бризкає в усі боки, так що сміливо діставайте пістолет і біжіть прямо на пораненого. А то цікаво спостерігати, як снайпер потрапляє в покоцаного противника, у якого залишається 1 життя (бувають і такі збіги:)) І цей недобитий з 1 hp, снайпера вбиває, тому що той намагається ще раз на нього потрапити з слона.

Лицем до лиця

Ворог з'явився несподівано. Тільки що нікого не було, і раптом ось він прямо перед носом. Нездоровий блиск в його очах не віщує нічого доброго, він явно замислив чорну справу. Як не допустити непоправного? Переключатися на пістолет немає часу, ніякі стрибки-перекиди не допоможуть, супротивник з метрової дистанції не промаже. Залишається одне - спробувати вполювати його з AWP.

Якщо включити зум, ніби можна точно прицілитися, але це не підходить в даній ситуації. На включення зума витрачається час, а його немає. У зумі скорочується огляд, а супротивник рухається стрибками і стрейфи, зловити його в перехрестя неможливо. Отже треба потрапляти БЕЗ прицілу! На перший погляд складно, як це так, я ж не знаю куди стріляти, але це можливо. Ви знаєте, що приціл розташований точно в центрі екрану. Противник знаходиться на відстані півметра, або взагалі впритул до вас з ножем підбіг і думає, що ви вже його видобуток. Прицілювання по вертикалі вас не хвилює, з будь-якого потрапите. По горизонталі - але тут якщо повернутися обличчям до ворога, то і приціл точно на ньому опиниться. Залишається тільки вистрілити.

Зупиняє страх не потрапити і незвичність ситуації. Головне спрацьовують рефлекси: включити зум, вистрілити, саме рефлекси все і псують. Найкраще потренуватися на кішках. Запускаєте ботів з ножами, чекаєте коли вони підходять до вас впритул і стріляєте.


Залишилися питання? Задай їх на форумі


Категорія:

Для гравців Counter-Strike 1.6

| Додав: $eRJ (26.10.2010)
Переглядів: 2863 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
міні-Профіль



Гість, ми раді вас бачити! Буть-ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Приєднуйтесь до нас!

Пошук
Реклама
Наш банер
Допоможіть нашому сайту!
Розмістітивши наш банер у себе на сайті




[Інші банери]
Партнери
5 сайтів з TOP'а
1
Free-Torrent
:3938 | :2273
2
Counter-Strike Por...
:3938 | :2003
3
Офіційний сайт кла...
:3806 | :2940
4
< Music.Zaz-Diz...
:3770 | :2536
5
Counter-Strike por...
:3544 | :1854
+ Додати сайт +
© "CS-Yakudza Клан | Портал" 2009-2024 | Design by $eRJ
CS-Yakudza.com - Все для Counter Strike, файли, статті cs 1.6