Файли до CS 1.6
Counter strike 1.6

CS 1.6 Сервер

CS 1.6 Загальне
Різне
Останні коментарі
Написав: КаVyн
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Мажори сайта
$eRJ
Адміністратор
Додано файлів: 762

КаVyн
V.I.P
Додано файлів: 172

B@CbOK
V.I.P
Додано файлів: 119

Наше опитування
Яка ваша найулюбленіша зброя ?
Всього відповідей: 1796
Головна » Статті » Для гравців Counter-Strike 1.6 »

Стрілянина в CS 1.6 для не досвідчених (нубів)


Отже, в цьому розділі мова піде про правильну стрільбі. Відразу обмовлюся, що, як і весь інший матеріал, це керівництво призначене тільки для непрофесійних боїв, де практично немає злагодженої роботи команди, майстерність гравців різне і часто зустрічаються ситуації, коли ви один, а ворогів - 2 і більше. Саме тому в непрофесійної грі основний упор робиться на влучну стрільбу, а не на командні дії.

Куди стріляти

Стріляти треба, ясний пень, в голову супротивника:). А ще треба стріляти швидко, точно і з усього що під рукою. А для цього потрібно як мінімум знати характеристики гармат.
У принципі, стріляти дійсно потрібно в голову. Перша куля зазвичай летить у ціль. Для вірності стріляйте по два-три патрони, якщо раптом чого, то у супротивника залишиться менше шансів вижити.
Тепер питання: куди цілитися?
Звичайно людині ціляться в голову:). Але якщо вже в голову потрапити складно - цільтесь у пузо.
Тепер серйозно: для того, щоб потрапляти туди, куди хочеться, треба знати розкид гармат. В основному він йде вгору і трохи в бік. Найменший розкид (особливо на середніх і коротких дистанціях) у напівавтоматів і дробовиків. У снайперок розкид 0% стоячи / сидячи, зате з ходу потрапити просто неможливо: розкид близько 3-5 метрів в різні боки. Кулемет що стоячи, що на бігу, дає вельми некволий розліт куль. Гвинтівки, як завжди, універсальні. До речі, про гармати: Sig Sauer 552 та Steyr AUG в альтернативному режимі стріляють повільніший, але точніше. А ще більш точну стрілянину ви отримаєте, якщо при включеному прицілі будете стріляти не «чергою», тобто затискаючи ЛФМ, а тим же темпом, але поодинокими, тобто одне натискання - одна пас ... еее ... кулька:). Швидкість та ж. А точність зросла в рази. А ось mp5 пофігу всі ваші переміщення - на боду розкид майже не збільшується. Так само, як і у дробовиків.

Як стріляти?

Стріляти можна сидячи, стріляти можна стоячи. А ще стріляти можна на ходу. Причому частіше за все не тільки можна але й потрібно: у сутичках на середніх і коротких дистанціях сідає найчастіше недоцільно і небезпечно: за що сидить мішені потрапити - як два байти переслати. Тут потрібно вміти стріляти на ходу. Однак не просто на ходу, а як - див. нижче.

Для того, щоб стріляти на ходу, потрібна деяка підготовка. Почнемо з того, що при стрілянині безпосередньо на бігу мало шансів потрапити, куди цілишся. Інша справа - стоячи. Тому ефективний такий спосіб: різкий гальмо на бігу, коротка черга, стрейф в інший бік. Аналогічно - при різкій зміні напряму руху виникає ефект гальма з віддачею як при стрільбі стоячи - стріляйте на здоров'я.

Для початку, слід визначиться зі своєю роллю у грі. Різні гармати призначені для різного, універсальні лише гвинтівки. Якщо ви охороняєте невеликі кімнати, вузькі коридори, окремі проходи, то беріть дробовик або напівавтомат. На коротких дистанціях напівавтомати бувають навіть ефективніше за рахунок більшої скорострільності. На середніх дистанціях підійдуть гвинтівки типу Галіла або Калаша за терорів і ФА МАСА або Кольта за контров.
На дальніх дистанціях рулять снайперки. Але не всі з ними вміють поводитися, тому беріть краще Steyr AUG або Зіг Зауер. У принципі, можна взяти скорострільні снайперки, але, чесно кажучи, стріляють вони хреново.
Пістолети мають невисокий темп стрільби і пошкодження, але майже у всіх вражаюча точність. У ближньому бою відстрілювати голови-саме те.

Тепер, власне, основні прийоми стрільби.
У багатьох посібниках пишуть: «якщо побачите противника, то спочатку присядьте, і лише потім відкривайте вогонь». Хе. Не скажу що це на 100% марення, але така тактика приносить плоди лише у певних випадках. На коротких дистанціях це взагалі смерті подібно - вас вбивають моментально. На середніх дистанціях це має сенс, проте тут все залежить від вашого особистого майстерності і майстерності противника. Ну а на далеких дистанціях доцільно, але якщо вам попався снайпер - то пишіть пропало.

Так що універсальної тактикою при появі противника буде продовжувати рух паралельно з'явився ворогові, відкриваючи вогонь. Для цього потрібен певний навик, до того ж необхідно змінювати траєкторію руху, щоб не потрапити під попереджувальні постріли. Плюс непогано було б навчиться стріляти «від стегна» - найчастіше немає часу прицілюватися. До питання про стрілянину на бігу: деякі умільці виконують трюк, званий «бовтанка»: переміщатися в межах метра-двох, різко міняючи напрям, зупиняючись і стріляючи, при цьому потрапити в людину досить складно: стріляючи на випередження по рухомій мішені стріляє цілиться трохи далі , а ви раптом різко рухаєтеся в протилежну сторону. Тільки такий трюк не можна робити довго: якщо вже ви не встигли вбити супротивника за 2-3 секунди, то різко міняйте тактику - противник, просекшій фішку, досить легко зможе потрапити в сіпається на місці «хитруна». Корисною штукою для такого трюку служать напівавтомати - у них на диво невеликий розкид при стрільбі на бігу.

Стріляти краще короткими чергами по 2-4 патрона, цілячись, з урахуванням розкиду, в груди або в голову (шию) на середніх і дальніх дистанціях, або - якщо ворог перед носом - чергою в груди. Стріляти довгими чергами не рекомендується взагалі. Деякі пишуть, що, мовляв, стріляти можна і довгими чергами, хоч пара кульок, та потраплять. Хе. Порахуйте: довга черга займає секунди три, а плювок двома кулями вам в голову - менше секунди. Виходить, що поки ви стріляєте, вас вже вбивають. І не факт, що довгою чергою потрапите ВИ.
Так, і ще - прочитав тут, що іноді вигідніше стріляти по ногах, типу бронежилет закриває тільки тушку ... Все так, але навіть 2 кулі в броньований торс доставляють більше ушкоджень, ніж 4-5 в незахищені рукіногі. Та й потрапити за ним складніше. Я вже не кажу про хедшот.
Перерви між чергами знижують розкид. Однак не вірте расширяющемусясжимающемуся прицільній хрестику - він часто просто не встигає за реальним розкидом, тобто розкид вже зменшився, а приціл все ще стискається. Насправді, вірно розрахувати уменьшеніеувеліченіе розкиду допоможе лише досвід.
До речі, не стріляйте в стрибку і зі сходів - і в тому і в іншому випадках розкид просто агромадний! Тому, до речі, не стрибайте за ріг - перевага у раптовості зводиться нанівець неточністю стрільби і передбачуваністю місця вашого приземлення.
І ще. Помилка багатьох початківців гравців у тому, що вони біжать, дивлячись у землю. Це в корені неправильно. Приціл повинен знаходитися на рівні голови супротивника! Так, щоб якщо раптом з-за рогу показався ворог, то ви, інстітнктівно натиснувши на гашетку, послали б йому кулю в голову і негайно, а не через півсекунди і в пузо.

Отже, підіб'ємо підсумки:
· Стріляти краще в голову або в груди.
· Стрілянина довгими чергами - тільки для загороджувального вогню і на коротких дистанціях.
· Напівавтомати та дробовики - тільки для коридорів і ближніх сутичок.
· Найменший розкид виходить з положення сидячи або стоячи.
· Стеж за патронами: перезарядка річ небезпечна.
· "Бий першим, Фредді!". Реакція вирішує.
· Перша куля летить в ціль. Поціляйте краще.
· Не стріляйте з сходів і в польоті.


Залишилися питання? Задай їх на форумі


Категорія:

Для гравців Counter-Strike 1.6

| Додав: $eRJ (26.10.2010)
Переглядів: 5069 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
міні-Профіль



Гість, ми раді вас бачити! Буть-ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Приєднуйтесь до нас!

Пошук
Реклама
Наш банер
Допоможіть нашому сайту!
Розмістітивши наш банер у себе на сайті




[Інші банери]
Партнери
5 сайтів з TOP'а
1
Free-Torrent
:3936 | :2272
2
Counter-Strike Por...
:3936 | :2003
3
Офіційний сайт кла...
:3805 | :2938
4
< Music.Zaz-Diz...
:3768 | :2536
5
Counter-Strike por...
:3542 | :1853
+ Додати сайт +
© "CS-Yakudza Клан | Портал" 2009-2024 | Design by $eRJ
CS-Yakudza.com - Все для Counter Strike, файли, статті cs 1.6