Головне
- Метод ігри: 5 проти 5 (Team Play, 5 гравців в команді) - Адміністратор зобов'язаний записувати демо гри. (HLTV) - Раунд: 30 раундів (Максимальна): 15 раундів як терористів і 15 раундів боротьби з терористами - Перемоги Статус: перша команда виграла 16 раундів. - Час раунду: 1 хвилина 45 секунд. - Для вибору команди 1 раунд відбувається на ножах. Переможець вибирає команду. - У випадку нічиєї після закінчення раундів, йде додатковий час (Over Time) у розмірі 6 раундів. (3 раундів як терористів / 3 раундів по боротьбі з терористами) - Додаткові раунди проводяться з початковими $ 10 000. - У випадку якщо ще одна нічия то після 6 додаткових раундів, як зазначено вище, додасться ще одне додаткове час до тих пір, поки одна з команд не виграти. - Офіційні карти: de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train, de_tuscan - Тільки лідери команди дозволяється використовувати загальний чат в грі (messagemode1; say) протягом матчу. Це правило також застосовується, коли помер. Використання загального чату будь-якого члена, крім керівника групи тягне за собою попередження. Інші члени команди повинні використовувати тільки командний чат (messagemode2; say_team). - Допустима Сума гранат за один раунд а) Flashbangs: 2 б) Гранати: 1 з) димові гранати: 1 - Допустимі команди а) Adjust_crosshair б) Ліва \ права рука - Моделі гравців повинні бути стандартними. - Будь-яке інше використання бага карти або програми помилок може призвести до попередження як мінімум або збиток за замовчуванням для порушника група після обговорення і прийняття рішення ради суддів на свій розсуд. - Гамма кольорів може бути змінена.
Налаштування сервера
- Mp_autokick 0 0 - Mp_autocrosshair - Mp_autoteambalance 0 - Mp_buytime 0,25 - Mp_consistency 1 - Mp_c4timer 1935 - Mp_fadetoblack 1 - Mp_flashlight 1 - Mp_forcechasecam 2 - Mp_forcecamera 2 - Mp_footsteps 1 - Mp_freezetime 1915 - Mp_friendlyfire 1 - Mp_hostagepenalty 0 - Mp_limitteams 1910 - Mp_logecho 1 - Mp_logdetail 3 - Mp_logfile 1 - Mp_logmessages 1 - Mp_maxrounds 0 - Mp_playerid 1 - Mp_roundtime 1,75 - Mp_timelimit 0 0 - Mp_tkpunish - Sv_aim 0 - Sv_airaccelerate 1910 - Sv_airmove 1 - Sv_allowdownload 0 - Sv_allowupload 0 - Sv_alltalk 0 - Sv_cheats 0 - Sv_clienttrace 1 - Sv_clipmode 0 - Sv_friction 4 - Sv_gravity 800 - Sv_lan_rate 25000 - Sv_maxrate 25000 - Sv_maxspeed 320 - Sv_maxunlag 0,5 - Sv_maxupdaterate 101 - Sv_minupdaterate 101 - Sv_minrate 25000 - Sv_proxies 1 - Sv_send_logos 1 - Sv_send_resources 1 - Sv_stepsize 1918 - Sv_stopspeed 1975 - Sv_unlag 1 - Sv_voiceenable 1 - Sv_unlagsamples 1 - Sv_unlagpush 0 - Sys_ticrate 10000 - Allow_spectators 1 - Decalfrequency 1960 - Edgefriction 2 - Host_framerate 0 - Log on - Pausable 0
Налаштування клієнта (Вашої CS)
- Cl_updaterate 101 - Cl_cmdrate 101 - Rate 25000 - M_filter 1 / 0 - Hud_fastswitch 1 / 0 - Fps_max 101 - Cl_dynamiccrosshair 1 / 0 - Gamma 1 / 3 brights 1 / 3 - Cl_minmodels 1 / 0 - Cl_shadows 1 / 0
Гравці зобов'язані використовувати вище перераховані команди - Ці параметри клієнта не повинні бути змінені (необхідно використовувати значення за замовчуванням) - Cl_weather - Mp_corpse_stay - Max_shells - Mp_decals - Fastsprites - Max_smokepuffs - Ex_interp 0,01
Недобросовісна практика тягне за собою покарання
Нижче наводиться перелік правил та недобросовісної практики. Будь-який гравець або команда пойманая на порушення правила або при виконанні правопорушення підлягає або попередження, як мінімум, або втрати рахунку, на розсуд судді: - Якщо один з гравців помер, він може спілкуванню з іншими гравцями, але він повинен видалити руки від клавіатури і миші, до початку наступного раунду. Гравець вважається мертвим, коли екран повністю був втрачений до чорного. Якщо помилка відбувається, і екран не вицвітає на чорний, гравець вважається мертвим 3 секунд після того, як він впав. - Якщо гравець торкнеться миші або клавіатури під час смерті, команда підлягатиме якого попередження, як мінімум, утримати або збиток, на розсуд судді. - Палітурні dblduck або преседаніе на колесеко не допускається. - C4 повинні бути посаджені на місце для перегляду. Посадка C4 в місці, на баггі картки не допускається. - Коли заряд, гравець повинен мати можливість бачити частини бомби. Розрядка через об'єкти не допускається. - Безшумним C4 установки вважається незаконною. Цей злочин може спричинити за собою попередження або втрати всіх залишилися раундах TR на розсуд ради суддів. - Метання гранати будівель на кожній картки не допускається. - Будь-яке використання спалаху вибуху помилка призведе до -3 раунд за рахунок порушника команди. Якщо використання помилка визначається як ненавмисні, гра продовжується у звичайному режимі. Якщо використання помилка визначається як умисне, образити команда буде винесено попередження, як мінімум або збиток за замовчуванням. Будь-які спори, спалах вибуху повинно бути повідомлено судді, коли вони відбуваються. Суперечка буде розглянуто в кінці кінців раундів, що половина не будуть завершені. - Використання персональних моделей / скінів (шкір включає зброї) не допускається. - Використання персональних текстури не допускається. - Ventrilo не допускається. (У разі відповідає етап буде прийнято Суддя) - Використання карти помилок у грі (наприклад, карту плавання, авто мета і т.д.) не допускається. - Використання "SKY Box" призведе до втрати за замовчуванням для порушників команди. - Зони обмеженого доступу для кожної карти буде оголошено пізніше. - Використання несправедливо, але доступних скриптів (наприклад, silentrun, alias, сценарій norecoil і т.д.) - Адміністратор сервера може і буде перевіряти використання будь-якої недобросовісної практики або сценарій, навіть не перераховані вище, в кожному матчі. - Якщо будь-яка людина визнає програму або скрипт використовує гравець команди в + йому то цю команду вважатимуть програла Якщо сталася аварія на сервері - Якщо всі гравці не можуть грати через ненавмисні, непередбачені аварії, такі як сервер зупинки, * До третього раунду починається: перезавантаження матчу * Після третього початку раунду: Disconnected гравець повинен повторно підключитися до сервера. - Якщо до 3-х гравців ненавмисно відключений оцінка за цей раунд, відкидається. Гра на паузі після раунд у заморозити час, і всі гравці чекати, поки вимкнено гравців підключаються до сервера. Коли всі гравці підключений, то гра може тривати гри.
Залишилися питання? Задай їх на форумі
|