Файли до CS 1.6
Counter strike 1.6

CS 1.6 Сервер

CS 1.6 Загальне
Різне
Останні коментарі
Написав: КаVyн
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Написав: 2vlad22
Мажори сайта
$eRJ
Адміністратор
Додано файлів: 762

КаVyн
V.I.P
Додано файлів: 172

B@CbOK
V.I.P
Додано файлів: 119

Наше опитування
Яка мапа краща?
Всього відповідей: 744
Головна » Статті » Counter-Strike 1.6 Client »

HLTV


Що таке HLTV?

HLTV - (Half-Life TV) це можливість перегляду гри в режимі On-line дуже великим числом глядачів одночасно. Приєднавшись до сервера HLTV, ви можете спостерігати за грою, як ніби ви знаходитеся безпосередньо на ігровому сервері. Гравці не бачать глядачів і не можуть з ними взаємодіяти. Самі ж глядачі можуть спілкуватися між собою по ходу матчу.

HLTV підтримує всі найбільш популярні моди Half-Life такі як: Counter-Strike, Team Fortress Classic, Day of Defeat і багато інших. Сама система HLTV дозволяє контролювати максимальну кількість можливих глядачів, трафік до клієнта, може виводити повідомлення на екран (наприклад, рекламу) або який-небудь логотип. За замовчуванням HLTV транслює гру з затримкою 30 секунд (параметр налаштовується) для виключення можливості чітерства (передачі інформації від глядачів гравцям).

Щоб транслюватиме гру для 100 глядачів не потрібно ніяких додаткових налаштувань. Все чудово працює з параметрами за замовчуванням. Якщо планується забезпечити перегляд для декількох тисяч глядачів, то тут вже необхідно розраховувати ширину каналу, а також враховувати потужність CPU і кількість RAM. 

Перегляд ігор Online через HLTV:

Запустіть Half-Life/CS, зайдіть в меню Find Servers, виберіть Spectate і натисніть Refresh All.

Якщо ви точно знаєте адресу HLTV-сервера, з якого буде транслюватися гра, то можете відкрити консоль і набрати в ній: connect IP: 27020, де замість IP - IP-адреса HLTV сервера (наприклад, 195.201.33.14). За замовчуванням HLTV використовує порт 27020, який необхідно вказати при приєднанні. Але порт HLTV-сервера може бути і змінено параметром-port. Тоді при приєднанні потрібно буде вказати інший порт.

HLTV і ігровий сервер:

HLTV (HLTV Proxy) по суті мало чим відрізняється від виділеного сервера. Для надання глядачам можливості стежити за грою необхідно запустити HLTV.EXE і приєднати його до ігрового сервера (connect IP: port, якщо port за замовчуванням 27015, то його можна не писати).

Теоретично, один HLTV Proxy сервер може дати 255 глядацьких місць. Проте будьте обережні й враховуйте можливості вашої техніки і ширину каналу! Адже навіть проксі з 100 глядачами споживає канал в 2 Mbit (по 2-3 Кб на кожного глядача) і при цьому гра ще йде плавно. Якщо необхідно більше 100 глядачів, то слід організовувати кілька HLTV Proxy.

Сервер HLTV, який першим пріcоедінен до ігрового сервера, називається Master, а всі інші, приєднані до Майстра, називаються Relay. Relay Proxy можуть утворювати ланцюг або дерево серверів. Головне, стежити, щоб вони використовували різні канали (мережі) для забезпечення необхідної пропускної здатності.

- ISDN 64 Kbps: 2 глядача - DSL 128 Kbps (upstream): 5 глядачів - T1 1.5 Mbps: 75 глядачів - LAN 10 Mbps: 500 глядачів - T3 75 Mbps: 4000 глядачів

maxclients - максимальна кількість глядачів
maxrate - мксімальная швидкість обміну даними між сервером і клієнтом
chatmode 0 - збереже частину ширини каналу
updaterate 10 - збереже частину ширини каналу (умолч.: 20)

Запис HLTV демок:

HLTV-демки - це майже звичайні демки, тільки з великими можливостями: ви можете стежити за діями будь-якого гравця окремо, можете просто літати по карті як глядач, а можете спостерігати за тактикою команд на вигляді зверху.

Запис HLTV-демки: record 123

Перегляд HLTV-демки: playdemo 123
Або перегляд ще: viewdemo 123 (більше функцій з управління)

В усіх наведених прикладах 123 - ім'я демо-файлу, що знаходиться в дірректорія cstrike.

Тільки запис демок без глядачів

Якщо вам необхідно ТІЛЬКИ записати демку, а глядацькі місця не потрібні, то рекомендується внести наступні настройки для оптимальної запису демки:

maxclients 0 / / забороняє вхід глядачам
delay 0 / / запис без затримки
rate 10000 / / максимальна швидкість передачі даних
updaterate 20 / / стандартна частота оновлення даних
nomaster 1 / / не реєструватися на Майстер серверах

Усі команди HLTV:

connect IP: port - приєднати HLTV proxy до ігрового сервера
disconnect - від'єднати, але глядачі залишаються
stop [text] - від'єднати, перервати запис демо, повідомлення (опція)
quit - завершення HLTV як процесу
retry - спроба перепідключення
autoretry 0 | 1 - авто retry
name text - ім'я HLTV proxy в таблиці Фрагів
hostname text - ім'я HLTV сервера для глядачів

serverpassword text - пароль на сервер
adminpassword text - пароль на RCON і коментатора
proxypassword text - пароль на інші Relay proxy
spectatorpassword text - пароль для глядачів

clients - список підключених клієнтів
proxies - список Relay proxy
players - список гравців на ігровому сервері
kick ID - викинути глядача
bann IP - забанити IP-адреса
clearbanns - разбаніть всі бани
say text - послати повідомлення гравцям на сервері
msg text [(duration) (pos x) (pos y) (color hex rgba)] - посилає повідомлення всім глядачам
localmsg text [(duration) (pos x) (pos y) (color hex rgba)] - те ж, що й вище, але лише локальним глядачам

servercmd string - відіслати команду на ігровий сервер
clientcmd group string - відіслати команду всім клієнтам групи: 1 = глядачі, 2 = проксі, 3 = всім

loopcmd id n string - запуск string кожні n секунд. id - це номер від 1 до 64. "Loopcmd id none" - прибере повторення.

signoncommands string - команда, яка запуститься у локального глядача відразу після конекту, можна кілька команд через;

maxclients n - максимальна кількість глядачів (умолч.: 128)
delay n - затримка за часом при перегляді гри. Все, що менше 10 видалить функцію авто-режисера.
rate n - ширина каналу від ігрового сервера до HLTV
updaterate n - оновлення про гру з сервера на HLTV
maxrate n - максимальна ширина каналу для глядачів
maxloss f - дозволений рівень втрат 0.05 (5%). Якщо втрати вище, нові глядачі не будуть допущені.

maxqueries n - максимальне число запитів статусу від браузерів

dispatchmode 0 | 1 | 2 - 1 (авто) перенаправить глядача на інший проксі для збереження балансу. 2 (завжди) перенаправить глядача в будь-якому випадку (сервер працює як расфасовщік глядачів). 0 (вимкнено)

publicgame 0 | 1 - якщо 1, IP ігрового сервера буде видно глядачам і можна буде приєднатися до гри.
offlinetext string - текст, видимий клієнтами, які не змогли зайти
chatmode 0 | 1 | 2 - 0 немає чату. 1 - чат між глядачами одного проксі. 2 - всі можуть розмовляти (тоді скрізь має стояти 2)

bannerfile file - вказує TGA файл (RGBA) в якості логотипу.

ping host: port - пінг HL сервер
nomaster 0 | 1 - якщо 1, то проксі не будуть реєструватися на Майстрі
forcemaster 0 | 1 - якщо 1, проксі будуть реєструватися на Майстрі
heartbeat - висилає дані про статус на Майстер сервер
region n - регіон, де знаходиться HLTV сервер

rcon string - посилає команду на віддалені сервера
rconaddress IP: Port - встановлює адресу віддаленого хоста
rconpassword string - пароль для віддаленого хоста

cheeringthreshold f - число гравців для програвання звуку оплесків (умолч.: 0.25).

blockvoice 0 | 1 - забороняє / дозволяє коментування

cmdlist - показує всі можливі команди HLTV
logfile 0 | 1 - вкл / викл лог консолі
status - показує статус проксі
modules - показує всі завантажені HLTV модулі і версії
exec filename - запускає. cfg файл
echo string - виводить текст у консольне вікно HLTV
developer 0 | 1 - додаткові повідомлення

record filename - запис всіх наступних ігор
stoprecording - стоп запису демки
playdemo filename - початок трансляції демо-файлу

Консоль дозволяє закінчувати команди натисканням 'TAB'.
Усі команди в "hltv.cfg" виконуються в процесі запуску HLTV.

Параметри, що задаються тільки з командного рядка:

-Port n - встановлює порт HLTV proxy відмінний від 27020
-Ip IP - змушує проксі використовувати цей IP на хості з декількома IP
-Comm filename - встановлює інфо файл про Майстра відмінний від woncomm.lst
-Nodns - забороняє видачу DNS імен (корисно для LAN проксей)
-Maxfps n - максимальне число циклів в секунду (умолч.: 100)
-Highpriority - стартує HLTV з високим пріоритетом
-Steam - проксі з підтримкою STEAM
-Dev - режим розробника



Залишилися питання? Задай їх на форумі


Категорія:

Counter-Strike 1.6 Client

| Додав: $eRJ (27.10.2010)
Переглядів: 1991 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
міні-Профіль



Гість, ми раді вас бачити! Буть-ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Приєднуйтесь до нас!

Пошук
Реклама
Наш банер
Допоможіть нашому сайту!
Розмістітивши наш банер у себе на сайті




[Інші банери]
Партнери
5 сайтів з TOP'а
1
Free-Torrent
:3936 | :2272
2
Counter-Strike Por...
:3936 | :2003
3
Офіційний сайт кла...
:3805 | :2938
4
< Music.Zaz-Diz...
:3768 | :2536
5
Counter-Strike por...
:3542 | :1853
+ Додати сайт +
© "CS-Yakudza Клан | Портал" 2009-2024 | Design by $eRJ
CS-Yakudza.com - Все для Counter Strike, файли, статті cs 1.6