А
Actions - Дії
Adjustment Layer - Шар-налаштування
Adjustments - Налагодження
Advanced Blending - Додаткові параметри змішування
Airbrush - Аерограф
All Caps - Всі прописні
Alpha-channel - Альфа-канал
Altitude - Висота
Amount - Кількість
Amplitwist - З поворотом
Anchor point - Точка зчеплення
Angle - Кут
Angular - Кутовий
Anti-aliasing - Згладжування
Arbitrary - Довільно
Audio Annotation - Звукове примітка
Auto Contrast - Автоконтраст
Automate - Автоматизація
B
Background - Фон
Batch - Пакетна обробка
Bevel - Фаска
Blend Mode - Режим змішування
Blur - Розумієте
Bounding Box - Габаритна рамка
Brightness - Яскравість
Brush - Кисть
Burn - Затемнення
C
Canvas - Полотно
Canvas Size - Розмір полотна
CCW - Проти годинникової стрілки
Channel Mixer - Змішувач (мікшер) каналів
Channels - Канали
Character - Шрифт
Choke - Зменшення
Clipboard - Буфер обміну
Clipping Group b> - Група обтравки
Clone - Клонування
Close - Закрити
CMYK (Cyan-Magenta -Yellow-blacK) - Блакитний-пурпурний-жовтий-чорний
Color Balance - Цветобаланс
Color Picker - Вибір кольору (Піпетка)
Color Range - Діапазон кольорів
Color Sampler - Пробник (Кольорова проба)
Colorize - Тонувати
Constrain Proportions - Зберігати пропорції
Contour - Контур
Contrast - Контраст
Crisp - Чітка
Crop - Кадрування
Curves - Криві
Custom Shape - Довільна фігура
CW - За годинниковою стрілкою
D
Depth - Глибина
Desaturate - Зменшення насиченості (Денасищеніе)
Diameter - Діаметр
Diamond - Ромбовидний
Dissolve - Розчинення
Distanсе - Відстань
Distort - Спотворення
Dodge - Освітлення
Drop Shadow - Відкидання тіні
Droplet - Дроплет
E
Edit - Правка
Effects - Ефекти
Emboss - Тиснення
Equalize - Вирівнювання
Eraser - Ластик
Exposure - Вплив (Витяг)
Extract - Витягти
Eyedropper - Піпетка
F b>
Faux Bold - Псевдожірний
Faux Italic - Псевдокурсів
Feather - розтушовування
File - Файл
Fill - Заливка
Filter - Фільтр
Flatten Image - Об'єднати шари
Flip Canvas - Перевернути полотно (відобразити полотно)
Freeze - Заморозити
Frequency - Частота
Fuzziness - Розмитість
G
Gamut - Гамма
Gaussian Blur - Розумієте по Гауса
General - Загальні
General Blending - Загальні параметри змішування
Glyph - Гліфи (символ)
Gradient - Градієнт
Gradient Editor - Редактор градієнта
Gradient Type - Тип градієнта
Grayscale - Напівтоновий
Grid - Сітка
Guides - Напрямні
H
Hand - Рука
Hardness b> - Жорсткість
Height b> - Висота
Highlights b> - Яскраві тону
History b> - Історія
Hue b> - Тон
Hyphenation b> - Розстановка переносів
I b>
Image b> - Зображення
Inner Glow b> - Внутрішнє світіння
Input Levels b> - Вхідні рівні
Intersect b> - Перетнути
Inverse b> - Інверсія
Invert b> - Інвертувати
J b>
Jitting b> - Тремтіння
Justification b> - Вирівнювання
K b>
Kerning b> - Kepнінг
Knockout b> - Виняток
L b>
Lasso b> - Ласо
Layer b> - Шар
Layer Style b> - Стиль шару
Levels b> - Рівні
Linear b> - Лінійний
Link b> - Зв'язок < p> Liquify b> - Спотворити
Location b> - Положення
Loose b> - Вільний
Luminosity b> - Яскравість світла
M b>
Mask b> - Маска
Matte b> - Матове покриття
Matting b > - Матування
Maximize b> - Розгорнути
Merge b> - З'єднати
Mesh b> - Сітка
Mid- tones b> - Середні тони
Minimize b> - Згорнути
Mode b> - Режим
Monochrome b> - Монохромний
Move b> - Перемістити
Multiply b> - Множення
N b>
Next b> - Наступний
Noise b> - Шум
Notes b> - Нотатки
O b>
Opacity b> - Непрозорість
Outline b> - Контур (Обрис)
Output Levels b> - Вихідні рівні
Overlay b> - Накладення
P b>
Paint Bucket b> - Відро
Palette b> - Панель (Палітра)
Paragraph b> - Абзац
Path b> - Контур
Pattern b> - Узор (Зразок, текстура)
Pen b> - Перо
Pencil b> - Олівець
Perspective b> - Перспектива
Pixel b> - Піксель
Polygon b> - Багатокутник
Posterize b> - Надання плакатного стилю
Preferences b> - Установки
Preserve Luminosity b> - Зберігати яскравість
Pressure b> - Натиск
Preview b> - Попередній
Proof Colors b> - Кольори пробного відбитка
Proof Setup b> - Налагодження пробного відбитка
Purge < / b> - Очистити
Q b>
Quality b> - Якість
Quick Mask b> - Швидка маска
R b>
Radial b> - Радіальний
Radius b> - Радіус
Range b> - Діапазон
Rasterize b> - растеризувати
Reconstruct b> - Реконструювати
Reflection b> - Відображення
Reselect b> - Повторне виділення
Resolution b> - Дозвіл
Restore b> - Відновити
Revert b> - Відновити (Відмінити до початкового значення)
RGB ( Red Green Blue) b> - Червоний-зелений-синій
Rigid b> - Строгий
Rotate b> - Поворот
Roundness b > - Округлість
Ruler b> - Лінійка
S b>
Saturation b> - Насиченість
Scale b > - Масштаб
Shading b> - Затінення
Shadows b> - Темні тони (тіні)
Shape b> - Постать
< b> Sharp b> - Різкий
Sharpen b> - Різкість
Size b> - Розмір
Skew b> - Скіс
Small Caps b> - Рядкові
Smooth b> - Гладкий (плавний)
Smudge b> - Палець
Snap To < / b> - Прикріпити до
Snapshot b> - Знімок
Solidity b> - Щільність
Spacing b> - Інтервал
Spread b> - Розсіювання
Stiff b> - Сильний
Strikethrough b> - перекреслити
Stroke b> - Обведення
Stroke Path b> - Обведення контура
Strong b> - Сильний
Styles b> - Стилі
Subscript b> - Нижній індекс
Superscript b> - Верхній індекс
Swatches b> - Зразки
T b>
Threshold b > - Поріг
Thumbnail b> - Піктограма
Tolerance b> - Допуск
Tool Options Bar b> - Панель опцій
Toolbox b> - Панель інструментів
Transform b> - Зміна
Transparent b> - Прозорий
Trash b> - Кошик
Trim b> - Підрізання
Turbulence b> - Хвилювання
Type b> - Текст
U b>
Underline b> - Підкреслити
Underlying b> - нижележащий
Undo b> - Скасувати
Ungroup b> - Розгрупувати
Unsharp Mask b> - Маска нерізкості
V b>
Variations b> - Варіації
Vector Mask b > - Векторна маска
View b> - Вид
W b>
Warp b> - Деформація
Warp Text < / b> - деформованого тексту
Width b> - Ширина
Work Path b> - Робочий контур
Workspace b> - Робоча полі
Z b>
Zoom b> - Масштабування
Робота з шарами
Normal (Нормальний) b> - всі базові кольори змінюються.
Dissolve (Розчинення) b> - створюється схожа на вапняну суха текстура, що має колір малювання або шару змішування.
Darken (Заміна темним) b> - ті базові кольори, які світліше за колір малювання або шару змішування, будуть змінені, інші кольори залишаться в колишньому вигляді.
Multiply (Множення) b> - темний колір малювання або шару змішування заміщає більш світлі області базового кольору, щоб відтворити ефект затемнення Світлий колір малювання або шару змішування теж затемнює базовий колір, але не так сильно. Дуже гарний режим при створенні напівпрозорих тіней.
Color Burn (Затемнення основи) b> - темний колір малювання або шару змішування затемнює базовий колір, якщо ж колір малювання або шару змішування світлий, то базовий колір буде трохи освітлити.
Linear Burn (Лінійний Випалювання) b> - переглядає інформацію про колір у кожному каналі і затемнює активний шар шляхом змішування з композитним кольором, зменшуючи яскравість зображення. Режим Лінійне затемнення (Linear Burn) діаметрально протилежний режиму Лінійне відбілювання (Linear Dodge). Нейтральний колір - білий, накладення чорного кольору дає чорний.
Lighten (ЗАМІНА СВІТЛИМ) b> - базові кольори, які темніше кольору малювання або шару змішування, будуть змінені, інші ж залишаться колишніми. Скористайтеся даним режимом, якщо колір малювання світліше базового кольору, який ви хочете змінити.
Screen (Освітлення) b> - світлий колір малювання або шару змішування заміщає темні області базового кольору - таким чином створюється більше світлий, знебарвлені базовий колір. Темний колір малювання або шару змішування теж освітлює базовий колір, але не так сильно.
Color Dodge (Освітлення основи) b> - базовий колір освітлюється, якщо колір малювання або шару змішування світлий, в іншому випадку базовий колір освітлюється лише трохи.
Linear Dodge (ЛІНІЙНИЙ освітлювача). b>
Overlay (ПЕРЕКРИТТЯ) b> - затемняются темні області та освітлюються світлі області базового кольору. При цьому зберігається інформація про яскравість. Чорний і білий кольори не змінюються, так що в зображенні залишаються всі деталі.
Soft Light (М'яке світло) b> - освітлюється базовий колір, якщо колір малювання або шару змішування світлий. Якщо колір малювання або шару змішування темний, базовий колір затемнюється. При цьому зберігаються значення яскравості базового кольору. При використанні цього режиму створюється м'який, ледь вловимий ефект освітлення.
Hard light (ЖОРСТКИЙ СВІТЛО) b> - базовий колір знебарвлюється, якщо колір малювання або шару змішування світлий, і затемнюється, якщо колір малювання або шару змішування темний. Збільшується контраст між базовим кольором і кольором шару. Дуже гарний режим при створенні відблисків і складних ефектів.
Vivid Light (Яскраве світло) b> - якщо накладається колір світліше сірого (128, 128, 128 у RGB), то зображення освітлюється шляхом зменшення контрасту. Якщо темніше, то, навпаки затемнюється в результаті збільшення контрасту.
Linear Light (Лінійний світло) b> - якщо накладається колір світліше сірого (128, 128, 128 у RGB), то зображення освітлюється шляхом збільшення яскравості. Якщо темніше, то, навпаки, затемнюється в результаті зменшення яскравості.
Pin Light (Точкове світло) b> - якщо накладається колір світліше сірого (128, 128, 128 у RGB), то пікселі темніше накладається кольору замінюються на накладається колір, а пікселі світліше залишаються без зміни. Якщо накладається колір темніше сірого, то пікселі світліше накладається кольору замінюються, а пікселі темніше залишаються без зміни.
Difference (Різниця) b> - створюється ефект негативу для базового кольору. Якщо колір малювання або шару змішування світлий, то ефект негативу (або інвертування) буде більш явним. При використанні даного режиму відбувається помітне спотворення кольору.
Exclusion (Виключення) b> - в тих місцях, де колір малювання або шару змішування темний, базовий колір стає сірим. Там же, де кольори світлі, базовий колір інвертується.
Hue (Колірний тон) b> - тон кольору береться зі шару змішування. Насиченість і яскравість базового кольору при цьому не змінюються.
Saturation (Насиченість) b> - насиченість кольору береться зі шару змішування. При цьому тон і яскравість базового кольору не змінюються.
Color (Колір) b> - застосовуються тон і насиченість кольору шару змішування. Значення яскравості базового кольору не змінюються, так що деталі зображення залишаються видно. Хороший режим для легкого фарбування зображення.
Luminosity (Свічення) b> - значення яскравості базового кольору заміщуються значеннями яскравості кольору малювання або шару змішування. При цьому тон і насиченість базового кольору не зачіпаються.
Можливо переклад термінів з англ. на українську не зовсім відображає їх суть, але саме такий переклад представлений в українізатора.